szechenyi2020

Adminisztrációs munkatárs

Csapatunk tovább bővül, most egy újabb kollégára van szükségünk!

Dinamikusan fejlődő cég vagyunk egy lelkes, fiatalos csapattal, ami most további bővítést kíván: csatlakozz adminisztrációs, back office munkatársainkhoz most Te is!

Amit rólunk érdemes tudni:

Az Elsőbiztosítás Kft. egy szegedi központú, de országosan működő biztosítási alkusz cég, mely működését 2007-ben kezdte meg kifejezetten a gépjármű-biztosítások területén. Azóta számos nagy mérföldkövet értünk el, melynek alapja az üzletpolitikánk, ami ügyfélközpontú hozzáállásunk és szakértelmünk mellett mindenképpen a jó csapatunkban rejlik. Ha ez eddig szimpatikus, olvass tovább és ha bármi kérdés marad benned, írj bátran!

Leendő adminisztrációs munkatársunk feladatai:

  • biztosítási ajánlatok feldolgozása, továbbítása;
  • szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés;
  • ügyféligények kiszolgálása, ügyfelek tájékoztatása;
  • kapcsolattartás a partnerekkel;
  • nyilvántartások vezetése, jelentések készítése.

Készségek, melyek szükségesek a pozíció betöltéséhez:

  • ügyfél- és szolgáltatásközpontú gondolkodásmód – ahogy fentebb is írtuk, nálunk ez nagyon fontos, hiszen a kérdésekre, problémákra mindig a legjobb megoldással szeretünk válaszolni, ezt neked is képviselned kell.
  • jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készség – napi szinten kell írásban és szóban kommunikálni, kapcsolatot tartani, így ez elengedhetetlen.
  • precizitás – mert a pontos adminisztráción, határidők betartásán múlik a hatékony partneri együttműködés.
  • MS Office programok felhasználói szintű ismerete – hiszen irodai munka lévén egész nap ezekkel dolgozol majd.
  • önálló és dinamikus személyiség – bár csapatként működünk és mindenben segítünk, a célunk az, hogy a betanulás végén önálló döntéseket tudj hozni a munkád során, és ne ijedj meg a kihívásoktól, tanulástól sem.

Elvárás-e a szakmai tapasztalat?

Alapvetően nem, de ha volt már közöd a biztosítási területhez bármilyen formában, dolgoztál irodai munkában vagy felsőfokú végzettséggel rendelkezel az mindenképpen előnyt jelent.

Amit mi kínálunk ezért:

  • bejelentett munkaviszonyt, teljes munkaidőben (8:00-17:00 között);
  • a hosszú távú együttműködés lehetőségét;
  • stabil anyagi hátteret;
  • modern irodai környezetet, eszközöket;
  • folyamatos szakmai támogatást, tréningeket;
  • fejlődési lehetőségeket – ahogy már mondtuk, az innováció fontos nekünk, ehhez pedig a Te fejlődésed is szükséges!

Munkavégzés helye: szegedi irodánkban, a belváros szívében. Belevágnál? Várjuk az önéletrajzodat!

Jelentkezés

Kattints, vagy húzz ide egy fájlt a feltöltéshez.

Amennyiben megkeresése alapján továbblépünk, úgy adatait az itt elérhető adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint kezeljük. 

 

Jelentkezés

Értesülj híreinkről elsőként!
Iratkozz fel hírlevelünkre!