Csapatunk tovább bővül, most egy újabb kollégára van szükségünk!
Dinamikusan fejlődő cég vagyunk egy lelkes, fiatalos csapattal, ami most további bővítést kíván: csatlakozz adminisztrációs, back office munkatársainkhoz most Te is!
Amit rólunk érdemes tudni:
Az Elsőbiztosítás Kft. egy szegedi központú, de országosan működő biztosítási alkusz cég, mely működését 2007-ben kezdte meg kifejezetten a gépjármű-biztosítások területén. Azóta számos nagy mérföldkövet értünk el, melynek alapja az üzletpolitikánk, ami ügyfélközpontú hozzáállásunk és szakértelmünk mellett mindenképpen a jó csapatunkban rejlik. Ha ez eddig szimpatikus, olvass tovább és ha bármi kérdés marad benned, írj bátran!
Leendő adminisztrációs munkatársunk feladatai:
- biztosítási ajánlatok feldolgozása, továbbítása;
- szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés;
- ügyféligények kiszolgálása, ügyfelek tájékoztatása;
- kapcsolattartás a partnerekkel;
- nyilvántartások vezetése, jelentések készítése.
Készségek, melyek szükségesek a pozíció betöltéséhez:
- ügyfél- és szolgáltatásközpontú gondolkodásmód – ahogy fentebb is írtuk, nálunk ez nagyon fontos, hiszen a kérdésekre, problémákra mindig a legjobb megoldással szeretünk válaszolni, ezt neked is képviselned kell.
- jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készség – napi szinten kell írásban és szóban kommunikálni, kapcsolatot tartani, így ez elengedhetetlen.
- precizitás – mert a pontos adminisztráción, határidők betartásán múlik a hatékony partneri együttműködés.
- MS Office programok felhasználói szintű ismerete – hiszen irodai munka lévén egész nap ezekkel dolgozol majd.
- önálló és dinamikus személyiség – bár csapatként működünk és mindenben segítünk, a célunk az, hogy a betanulás végén önálló döntéseket tudj hozni a munkád során, és ne ijedj meg a kihívásoktól, tanulástól sem.
Elvárás-e a szakmai tapasztalat?
Alapvetően nem, de ha volt már közöd a biztosítási területhez bármilyen formában, dolgoztál irodai munkában vagy felsőfokú végzettséggel rendelkezel az mindenképpen előnyt jelent.
Amit mi kínálunk ezért:
- bejelentett munkaviszonyt, teljes munkaidőben (8:00-17:00 között);
- a hosszú távú együttműködés lehetőségét;
- stabil anyagi hátteret;
- modern irodai környezetet, eszközöket;
- folyamatos szakmai támogatást, tréningeket;
- fejlődési lehetőségeket – ahogy már mondtuk, az innováció fontos nekünk, ehhez pedig a Te fejlődésed is szükséges!
Munkavégzés helye: szegedi irodánkban, a belváros szívében. Belevágnál? Várjuk az önéletrajzodat!
Jelentkezés
Amennyiben megkeresése alapján továbblépünk, úgy adatait az itt elérhető adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint kezeljük.