Mi, az Elsőbiztosítás Kft.-nél nem engedjük el ügyfeleink kezét a szerződéskötéskor!
Különösen nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy egy esetleges káresemény bekövetkeztekor hatékony és szakmai segítséget nyújthassunk. Már a kár bekövetkezésének pillanatában rendelkezésre állunk hasznos tanácsokkal – elhagyhatom-e a helyszínt? Lemoshatom-e az autót? Kihívhatom-e a szerelőt? Pontosan kihez forduljak?
A kapcsolataink révén olyan esetben is megpróbálunk segíteni, amikor valamilyen oknál fogva egyébként nem térülne a kár, például mert a bejelentési időszakból kiesett az ügyfél. De számíthatsz ránk akkor is, ha egy korábbi sikertelen kárrendezésed szeretnéd felülvizsgáltatni.
Ez esetben átbeszéljük az adott káresemény részleteit, és amennyiben szakmai tapasztalataink alapján úgy gondoljuk, hogy jogos lehet, felülvizsgálati kérelmet tudunk benyújtani korábbi káreseményed kapcsán, hogy utólag rendeződjön a kár. Korábban előfordult már, hogy ügyfelünk például nem a megfelelő jogcímen kérte a kártérítést, melyet a biztosító ilyen formán elutasított. Amikor aztán hozzánk fordult, a megfelelő korrekcióval sikerült elérnünk, hogy ez rendeződjön.
Kinek kínáljuk kárügyintézési szolgáltatásunkat?
- lakossági ügyfeleink számára;
- vállalati ügyfeleink számára;
- közös képviselők számára, társasházi biztosítási eseményekkel kapcsolatosan;
- partnereink számára;
- tehát gyakorlatilag mindenkinek, akivel kapcsolatban vagyunk.